002 – The old friend – part 2

16 January , 2007 § Leave a comment

Am intalnit odata o fata, sincera si naiva, cu ochii mari, cu parul lung, cu sufletul curat. Am iubit femeia ce a devenit si am incercat sa continui sa o iubesc. Dar cateodata lucrurile simple care ti le-ai dorit devin atat de complicate incat ajungi sa te gandesti daca mai are rost sa iti pese, daca mai are rost sa te trezesti dimineata si sa continui sa mergi pe marginea prapastiei.

Prima data cand am sarutat-o a fost intr-o seara calda de Mai. Ne plimbasem putin si ne tachinasem cateava zile.. eram doar doi copii naivi. Stiu ca am sarutato. Scurt la inceput, cu frica, sa nu imi primesc o palma din senin, apoi mai lung luand-o in brate. Am simtit ca e langa mine atunci, ca e a mea. Tin minte ca m-a intrebat.. “De ce m-ai sarutat?”. Nu ma asteptam la asa o intreabare, “Ca imi place de tine..” cred ca a fost raspunsul meu. Apoi serile ce au urmat fac acum parte din amintirele placute ale copilariei mele.

Nopti, intr-un orasel mic de provincie, fara baruri multe, cu oameni simpli, cu barfitori, cu prieteni, toate amestecate astfel incat sa devin melancolic gandindu-ma la acele vremuri.

Au trecut repede zilele. Asa trec atunci cand esti fericit si te simti bine. Au trecut 4 saptamani cu rasete, cu plimbari, cu intrebari, fara raspunsuri, cu saruturi, cu dorinte, cu pareri de rau, cu vise neimplinite, cu ochii larg deschisi, cu fruntea sus, cu capul sprijinit pe un umar, cu regrete, cu decizii.

Venea vacanta. Pentru prima data in viata mea regretam acest lucru. Pentru prim data imi doream sa vina mai tarziu, sa intarzie. Pentru ea insemna sa plece acasa la parinti iar pentru mine insemna sa iau o decizie de a pleca la alta scoala.

Am regretat atunci ca plec si asta insemnand despartirea de o persoana de care ma atasasem foarte mult dar uitatandu-ma acum in urma nu imi pot imagina alt curs al vietii mele daca nu as fi plecat. Daca as fi ramas nu as fi cunoscut diferite persoane din care cativa imi sunt prieteni buni.

Daca as fi ramas.. as mai fi ramas atat de bun prieten cu ea? Am fi fost in aceasi postura in care suntem si acum? Nu stiu.. nu cred. Ar fi fost mai bine sau mai rau? Nu voi sti niciodata…

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading 002 – The old friend – part 2 at Amintiri in haos.

meta

