004 – Small lies

21 January , 2007 § Leave a comment

Nu am incredere. Pur si simplu nu am incredere. Foarte mult timp nu aveam incredere doar in femei dar acum cercul e mult mai larg. Cand un tovaras bun iti demonstreaza contrariul cercul ala devine a naibii de mare si cuprinzator.

Eram mic. Abia descopeream ce inseamna toate chestiile alea care le fac adultii. Si printre jocuri si vise am cunoscut o fata frumusica si vesela. Imi placea de ea. Avea parul negru, lucios si drept, ochii verzi si limpezi, buzele subtiri dar cu un zambet care nici acum nu l-am uitat. Dar in final, atunci cand tragi linia si astepti sa vezi un raspuns, un rezultat.. am vazut ca nu a contat pentru mine o secunda ca era frumoasa, ca avea parul negru cum imi place.. nu. Ma mintise de prea multe ori incat macar sa mai cred ca sa dat cu ruj cand se vedea clar rosul cald al buzelor. Mici sau mari.. nu conteaza.. multe.. da conteaza.

Au mai urmat multe. O zi, o saptamana, o luna, trei.. nu conta cat dura relatia, rezultatul era acelasi… minciuni. Am sperat si am continuat totusi trecand peste relatii si oameni ca un nazist in lagarele de concentrare, distrugand tot ce intalnea.
Asa am fost mult timp. Sufletul meu nu mai avea nici un pic de respect pentru femei.
Dar intr-o dimineata insorita am intalnit exact opusul lor si am invatat ca cea mai mare greseala care o poate face cineva e sa catalogheze o persoana inainte de a o cunoaste.

Nu dupa mult timp am descoperit ca si barbatii pot minti la fel sau chiar mai mult decat femeile si ca sunt oameni care chair daca ai mancat cu ei din aceasi farfurie si ai baut din aceasi sticla tot se pot pisa pe acea prietenie chiar si pentru maruntis.

Totusi dupa atatea minciuni inca mai dau vina pe lasitate si nu pe confort. Da inca nu dau vina pe confortul de a minti. E mai usor sa minti si sa contruiesti in mintea cuiva persoana care nu esti decat sa fii sincer si sa demonstrezi ca tu esti acea persoana.
Sa te chinui sa explici ca nu minti, sa te chinui sa te faci placut asa cum esti. Pentru ca atata timp cat asta e in mintea tuturor lucrurile nu se vor schimba niciodata.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading 004 – Small lies at Amintiri in haos.

meta

