014 – The ones that counted

23 March , 2007 § Leave a comment

Era intr-un inceput de toamna, inainte de revolutie. O zi racoroasa care mi-o amintesc vag, amestecata bine printre ganduri, dorinte, vise si sperante. E prima imagine a copilariei in care imi retrag de multe ori nostalgia trecutului.
Aveam patru ani si imi aduc aminte ca era o zi racoroasa pentru ca tocmai cazuse bruma si eram asa de incantat de cadoul meu, un balon galben ca soarele. Imi imaginam ca tin soarele in mana si fugeam prin iarba argintie lasand urme mici si udandu-imi papucii prin bruma. Imi mai aduc aminte doar ca l-am scapat si ca l-a luat vantul.. dar nu tin minte sa imi fi parut rau pentru el ca l-am pierdut.

De atunci sunt si primele amintiri ale bunicilor mei care m-au si crescut si grija care o aveau pentru toti din familie, sa le fie bine la toti, niciunul nu era uitat cand se trimitea ceva la oras.
Imi aduc aminte si de matusile care si ele m-au crescut si m-au invatat de toate si care acum la fiecare reuniune de familie sau vizita au grija sa imi aduca aminte de toate prostiile care le-am facut cand eram mic.
Acum imi dau seama ca nu reuesc sa imi aduc aminte de prima amintire in care apar parintii mei ci doar amintiri decand eram deja la scoala.
Scoala si profesorii nu m-au invatat decat ignoranta si prostia oamenilor si cat de importanta e prietenia adevarata.

Trecutul si greselile lui sunt tot ce ne ramane la sfarsitul zilei si e tot ce avem pentru a invata si a face ziua de maine mai buna.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading 014 – The ones that counted at Amintiri in haos.

meta

