016 – An empty space

19 April , 2007 § Leave a comment

Ma simt atat de gol inauntru. Un gol.. un abis. Atat de gol incat doare. Doare dar nu pot tipa. Visele mele intr-un ocean de tristete.. in care nu pot inota sa ma mentin la suprafata.
Ma simt atat de tradat.. atat de parasit.. atat de uitat iar inima e cenusa. Inca mai sper la un miracol, la o renastere, a unei pasari din aur, de foc..?
Mi-am pierdut increderea si speranta atat de usor incat imi e frica sa privesc in viitor. E intunericul dinaintea furtunii sau zorii unei sperante noi.

Inca o mai caut dimineata printre cearsafuri, inca ii mai caut mirosul dulce al parfumului printre perne. Parca a fost un vis. Un vis frumos ce sa terminat cand m-am trezit brusc intr-o dimineata racoroasa de martie.
Imi e atat de dor de acele clipe atat de frumoase.. atat de.. linistite. Era linistea ce imi aducea soarele pentru toata ziua.

Un vis frumos..

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading 016 – An empty space at Amintiri in haos.

meta

