017 – The month that changed my life

21 April , 2007 § 1 Comment

Cu siguranta a fost luna care mi-a schimbat radical viziunea asupra vietii si asupra oamenilor in general.
Atat de multe intr-un timp atat de scurt. Sau… au fost oare chiar asa de multe sau doar au fost putine dar destul importante incat sa imi afecteze viata?

Am realizat ca tot ce am facut pana acum incat sa imi castig cumva independenta de toti, de toate am ajuns chiar sa depind atat de mult de acele lucruri incat atunci cand m-am trezit eram deja jos, in praf, regretand.
Am fost atat de prins intr-o rutina stupida care ma facea poate pe moment fericit dar care in principiu defapt imi sapa o groapa.

Am pierdut dintr-un foc un loc care incepusem sa il simt “acasa” si putina “libertate” care o simteam odata cu acel loc, placerea de a lucra doar pentru ca imi place atunci cand am realizat ca nici de mine nu pot avea grija dapai de inca cineva, o prietena buna care m-a invatat sa vorbesc despre mine si sa imi pese cu adevarat de cineva.

Acum poate ca stiu ce am de facut dar ma simt atat de singur in lupta asta…

§ One Response to 017 – The month that changed my life

  • albacazapada says:

    mie mi s-a schimbat viata intr-o singura ora…a trebuit sa imi modelez sufletul, inima si tot modul meu de percepere a lumii…dar am supravietuit poate mai puternica, desi mai plang cateodata ca un copil…

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading 017 – The month that changed my life at Amintiri in haos.

meta

