018 – Just… :)

23 April , 2007 § Leave a comment

Astazi dupa poate prea mult timp, cam o luna, sunt cu adevarat fericit. Poate ca pentru prea putin dar vreau sa ma bucur de ziua asta chiar daca o fac doar in sinea mea.

O prietena foarte buna mi-a spus odata.. “cere cu zece maini ca sa ti se dea cu doua”. Am facut asta dar intr-un mod putin diferit.
Am cerut cu doua maini ca sa mi se dea cu una.. dar macar acea mana sa fie din suflet.
Poate ca sunt naiv sau poate ca doar inca mai am speranta ca sunt oameni buni in lumea asta.

In final nu pot spune decat din suflet.. Multumesc pentru sfat!

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading 018 – Just… :) at Amintiri in haos.

meta

