021 – Maybe.. if..

10 May , 2007 § 2 Comments

Sunt ceea ce sunt si nimic nu ma va schimba.. Nimic..

“Ti-am zis eu! .. Ti-am zis..” Asa mi-ar fi spus acum daca era langa mine. Sau poate nu mi-ar fi spus nimic si doar m-ar fi tinut in brate. Nu mai am de unde sa stiu asta acum.

Ne pierdeam timpul, de parca nu era al nostru, vorbind si ascultand, dorind, sperand si imi aduc aminte ca vorbeam de schimbare. Ca timpul va trece peste noi si indiferent ca vom fi sau nu pregatiti va trebui sa ne schimbam ca vrem sau nu. Si imi zicea ca indifirent cine o va face, timpul, oamenii, viata tot ne vom schimba in bine sau in rau.
Si eram atat de revoltat si tin minte cu cata siguranta pe mine ziceam ca eu nu ma voi schimba niciodata. Asa cum sunt acum asa voi fi mereu.
Pe mine nu ma va schimba nimeni. Stiu cine sunt si ce vreau si nu voi face ce imi zice nimeni. Nu voi fi ca ei. Nu voi fi ca acel tip care umbla ca un catel dupa ea si face tot ce ii zice.
( Acum am realizat ca am revazut recent chestia asta intr-un cerc de prieteni in care el sa schimbat aproape radical si a luat acel statut de catel si umbla toata ziua dupa ea.. )
Nu voi ajunge un om fara caracter.

Si timpul a trecut. Si oamenii au trecut. Si cativa ani au trecut. Si am trecut si eu odata cu ei. Si m-am schimbat.. m-au schimbat.
Imi pare rau si regret multe. As fi putut face mult mai multe. As fi putut evita si mai multe.
Dar ce mi-am dat seama e ca.. regretele nu isi au rostul. Toate greselile trecutului se gasesc intr-un fel sau altul in ceea ce esti acum. Tot ce trebuie sa faci e sa inveti din ele si sa ai grija sa nu le mai repeti.

Poate ca as fi putut fi mult mai bun sau poate as fi fost uitat sau poate… doar daca as fi facut atunci acel lucru.. daca.. Viata traita cu “poate” si “daca” nu se numeste viata.

§ 2 Responses to 021 – Maybe.. if..

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading 021 – Maybe.. if.. at Amintiri in haos.

meta

