028 – Fear and a empty bottle

20 June , 2007 § 1 Comment

Un pahar gol si un dop de pluta. O sticla goala si un suflet pierdut.

Alcoolul imi ingana acum gandurile.. “De ce nu lupti pentru ce iti doresti? Fraiere!!” E ca un prieten.. imaginar. Imi spune multe.. tot ce vreau sa aud. Imi povesteste de curaj, de timp, de speranta .. de iubire.
Ma intreaba de speranta.. “Unde e? A plecat?” Mi se rupe sufletul sa ii zic ca nu mai e. A murit intr-o revarsare de neincredere.
Dar a auzit. Imi citeste gandurile, imi stie sufletul… la naiba.. DISPARI!! Iesi din mintea mea!!

“Ha ha ha!!! Iti stiu slabiciunile si stiu de ce iti frica. Iti stiu cosmarurile si superficialitatile. Nu sunt aici sa te distrug.. sunt aici sa te ajut. Lasa-ma sa te ajut. Lasa-ma sa iti dau curajul de a lupta. ”

Sparg paharul in mii de bucati.. in mii de amintiri. Nu mai stiu cine sunt.. nici ce imi doresc. Caut sperantele si visele printre cioburi dar le-am pierdut intr-o seara calda intr-un inceput de primavara.

Atat de tare m-am ferit sa nu traiesc in amintiri si in trecut si sa imi treaiesc prezentul asa cum e el incat m-am pierdut de frica viitorului.
Nu stiu de ce m-a cuprins atat de tare. De ce imi doresc atatea desi stiu ca tot ce conteaza e fericirea momentului.

Ca niciodata frica de ce va fi a fost inecata in sticla de ce a fost. Deschid ochii larg si rad isteric de lasitatea mea.
“Inca nu te-ai invatat minte?”

§ One Response to 028 – Fear and a empty bottle

  • eu says:

    superbe gandurile….superb pt ca nu sunt scrise sub forma de revolta,nici de repros….e ceva cald,lin care iti ajunge la suflet si iti starneste sentimente contradictorii….poate chiar lacrimi…………….dar nu lacrimi de compasiune…

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading 028 – Fear and a empty bottle at Amintiri in haos.

meta

