029 – Does it really matter?

23 June , 2007 § 4 Comments

A trecut ceva timp de atunci. Abia incepusem sa prind gustul distractiei si pierdeam multe nopti prin baruri si discoteci. Stiind sa fac ce putini stiau pe atunci imi era usor sa fac ceva bani de buzunar destul de usor si astfel rar ramaneam pe acasa ca nu aveam bani.

Era spre sfarsitul primaverii intr-un sfarsit de saptamana. Mult chef de distractie si mult prea multa inconstienta. Asa ca in scurt timp am ajuns intr-o discoteca si dansam relaxat cu o bere in mana.
Un lucru care l-am invatat din toate bautele mele e ca oricat as fi baut eu ramaneam constient de tot ce fac si in mare parte si de ce zic, doar ca aveam mult mai mult tupeu.
Dansam la un momentdat cu o tipa cand se aproie un prieten de mine si imi baga ceva in buzunar.. “o sa ai nevoie”, imi zice. Bag mana in buzunar sa vad ce e si ii zic ca nu am eu norocul asta.
Nu dupa mult timp imi zice ca vrea sa plece acasa si daca nu vreau sa o conduc.

Nu-mi mai aduc aminte cand am iesit din discoteca, cand mergeam usor spre casa, nici cand ne-am oprit pentru cateva minute pe o banca ascunsa in parc.
Dar ce imi aduc aminte e ca mi-a spus “Maine nici nu ai sa stii cine sunt daca o sa ne vedem pe strada..” i-am raspuns ca.. “.. e posibil sa nu ma mai vezi niciodata”.
I-am cuprins trupul tragand-o aproape.. muscandu-i buzele usor. Urcand usor mana rece de pe coapse atingadu-i spatele i-am simtit sanii pe pieptul meu. Cand am ramas fara tricou?.. Cand i-am dat ei hainele jos?
“Rasare soarele” ii zic in soapta. Nu mi-a raspuns.. adormise. Ma cuprinse frigul si cautam tricoul. Ambalajul rupt statea aruncat intr-o parte.. amintidu-mi de acel prieten ca mi-l daduse sa rada de mine.

Azi imi aduc aminte. Au trecut ani buni de atunci. Cum o chema? …

§ 4 Responses to 029 – Does it really matter?

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading 029 – Does it really matter? at Amintiri in haos.

meta

