033 – Random thoughts

11 July , 2007 § 6 Comments

Nu sunt cu adevarat bun la nimic. Stiu sa fac de toate dar nimic asa cum trebuie.

Sunt atat de calm incat daca as veni acasa si mi-as gasi prietena in pat cu altcineva as intreba daca nu vor ceva de baut. Si asta nu pentru ca nu imi pasa ci pentru ca stiu ca daca m-ar fi iubit nu ar fi facut asta. Si abia atunci nu mi-ar mai pasa.

Ma surpind foarte putin lucruri, insa…
vorbeam la telefon intr-o seara cu o buna prietena si imi spunea ca lucreaza toata ziua si e foarte obosita si ca nu mai are timp de nimic. Ar vrea sa ne vedem dar nu are timp chiar deloc. M-a surpins oare sa o vad prin oras plimbandu-se cu cineva?
O alta prietena mi-a zis ca vrea sa fie singura, libera, sa simta viata. I-am urat multa fericire. Nu dupa mult timp era cu altcineva.
Si totusi m-a impresionat mult. Nu cred ca as fi in stare sa iubesc atat de mult o persoana si apoi sa dispar fara nici o urma.

Nu cred in iubire eterna si fericire neconditionata. Cred insa in clipe de fericire si amintiri.

Visez foarte rar. Si atunci cand visez stiu ca visez si controlez cursul evenimentelor. Mi-ar fi placut ca viata sa fie ca si visele mele..

Daca am scris ceva si simt ca nu am scris pentru mine sterg totul fara sa ma mai gandesc prea mult.

§ 6 Responses to 033 – Random thoughts

  • InnOcente* says:

    Noi, ceilalţi, avem reacţii ciudate atunci când ne găsim partenerul în pat cu altcineva deoarece am pus prea mult în acea relaţie. Am irosit energie, timp, vise…

    Sper ca viaţa să nu-mi ofere astfel de sezaţii tari 😛

  • memmories says:

    nimeni nu spera asta 🙂

  • Poesis says:

    As fi in stare sa pariez ca esti rac … numai ca nu fac pariuri niciodata. In orice caz…de multe ori mi-am imaginat ca ar fi tare bine daca am putea pastra numai si numai amintirile frumoase (asta pentru ca si eu, ca si tine traiesc un pic din amintiri), insa ar fi tare trist sa nu ne putem bucura asa cum trebuie de fericire, uitand ca exista si altceva in afara sentimentelor de plutire.
    In fine…eu stiu ce am vrut sa spun! :p

  • memmories says:

    si eu stiu ce ai vrut sa spui 😛
    sunt berbec defapt.. si nu traiesc din amintiri.. cel putin asta sper sa nu fac.. doar ca incerc sa invat din ele.. ca majoritatea au fost intr-un fel sau altul greseli.. desi nu toate 😀

  • suntrifoi says:

    tu n-o sa mori repede…cu cat esti mai detasat(miserupist)adica cu cat te consumi mai putin, cu atat ai mai multe sanse sa traiesti mai mult…bravo!

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading 033 – Random thoughts at Amintiri in haos.

meta

