039 – Believe

10 August , 2007 § Leave a comment

O persoana bolnava de cancer a fost intrebata de cineva “De ce nu te plangi si tu lui Dumnezeu la fel cum fac si ceilalti?” … “Cand eram fericita nu ma plangeam nimanui…” Nu mai tin minte unde am auzit cuvintele astea dar stiu cat de adevarate sunt.

Nu sunt o persoana religioasa, ba chiar am dubii daca chiar nu sunt un ateu convins. Nu am nimic cu El si cu religia in general dar.. dar fan clubul lui ma scoate din sarite.
Zeloti sau fanatici, oricum le-ai zice sunt motivul pentru care inca mai caut armonia promisa de religie.
Nu am de gand sa fac vreodata parte din comunitatea care a distrus civilizatii si care distruge zilnic sute si mii de vieti.
As vrea sa imi zica cineva atunci cand s’a nascut daca a fost intrebat ce religie isi alege..

I-am zis unui prieten ca nu cred si atunci el mi-a zis ca desi eu nu cred, Dumnezeu crede in mine. Eh.. atunci e singurul care crede in mine.

“Doamne ai grija de familia mea si de prietenii mei, de toti cei ce sunt langa mine si de toti cei ce sunt langa tine. Amin.” e singura rugaciune care o spun.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading 039 – Believe at Amintiri in haos.

meta

