042 – Everybody loves my life

25 August , 2007 § 5 Comments

“Daca vrei sa mai stai aici iti platesti singur chiria..” Asa a inceput.
“Vreau sa fiu singura..” Asa a continuat.
“Alo.. omule.. ai adunat inca o restanta. Cate examene ai acum de dat in total.. zece?” Asa a fost lovitura de gratie.

Nu cred ca imi imaginam ca mi se putea intampla asa ceva.. dintr-o data. Ma lovise atat de tare incat nu am stiut ce s’a intamplat. Nu imi venea sa cred ca eu sunt personajul principal in povestea asta. Si incepusem sa urasc pe toti si tot si sa ma inchid in mine din nou.

Si a trecut mult timp.. prea mult timp pana sa realizez ca defapt nu era nimeni de vina decat eu. Eu am fost prea lenes si inconstient incat sa invat la timp sa iau acele examene.
Eu am fost de vina ca am avut incredere in oameni si ca mi-am permis sa visez.. naiv.

Au fost doar lucruri simple ce mi-am dorit.. sunt lucruri simple ce imi doresc si nu cred ca voi reusi vreodata sa ma complac in ceva
si sa dau inapoi de fiecare data cand lucrurile se complica.
M-am bagat de fiecare data in lucruri complicate desi stiam ca in final tot eu am sa pierd.

Prostia mea? Naivitatea mea? Poate.. Fie ce’o fi. Eu doar.. am obosit sa fiu singurul care lupta pentru o relatie…

§ 5 Responses to 042 – Everybody loves my life

  • peculiarme says:

    Eu nu pot decat sa te felicit pentru gandurile tale si iti doresc sa nu reuseasca nimeni sa te faca sa renunti. Vei intalni pana la urma pe cineva care va lupta alaturi de tine.
    Oamenii fug de complicatii si se intorc mereu la ce cunosc cel mai bine. Majoritatea se complace intr-un stil de viata mediocru. Tu nu pari a face parte din majoritate. Te felicit si sper sa ramai asa. Nu e deloc usor, dar merita.

  • flv says:

    ontopic : n-am inteles nmc.

    offtopic : … omg ce gafa. Asta e din filmele cu prosti. Sorry πŸ˜€ ma vei ierta vreodata ?

  • memmories says:

    on topic(la ala cu Mc): huh??

    off topic: ehh se mai intampla si pe la case mai mari πŸ˜› .. forgiven.. not forgoten πŸ˜€

  • Nu esti singur…Si eu cred asta adesea, insa gresesc! Adevarul este ca suntem cu Dumnezeu! Stii…scrii frumos, dar sensibilitatea ta e o povara care n-o sa-ti aduca nimic bun.Din cauza asta nu pot sa ma bucur ca ai talent.Asta pentru ca talentul e uneori un blestem!

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading 042 – Everybody loves my life at Amintiri in haos.

meta

