046 – irational

18 September , 2007 § 3 Comments

Doar cateva ore de somn. Ma simt atat de obosit dar tot nu reusesc sa inchid ochii. Ma gandesc incontinuu la ceva. Incerc sa imi dau seama.. sa inteleg. Incerc sa imi pun ideile pe ceva.. sa le scriu.. sa le pun intr-o ordine.
Nu inteleg ce se intapla cu mine.
Ganduri rationale.. cu actiuni irationale.
De ce ma agat de cel mai subtire fir de speranta si cred cu atata putere ca are rezistenta unei sfori?
Nu inteleg de ce pentru ca nu imi este frica.
Nu imi mai este frica sa imi fie calcata in picioare increderea si spart in mii de bucati tot respectul de o persoana pentru care as fi dat totul fara sa stau pe ganduri nici macar o clipa.
Sau poate ca…. imi e frica… sa nu raman si fara ultima farama de suflet. Sa zic din nou.. “Iti doresc tot binele din lume. Ai grija de tine…”
Aroganta sau mandrie.. sau poate frica de a pierde pe cineva drag.. ar trebui sa sun.. oare e acelasi ton ocupat..?

§ 3 Responses to 046 – irational

  • Matei says:

    salutare.ma gandeam sa te rog sa ma modifici si pe mine in blogroll-ul tau cu `memories box` pentru ca ajuta mai mult la awareness sa figureze acelasi nume peste tot. si daca tot veni vorba – tu cum vrei sa figurezi la mine? eu te-am trecut `memmories`.

  • memmories says:

    ok np.. se rezolva..
    si nu conteaza cum e trecut ca nu vreau sa fac SEO la blogul asta.. un timp l’am avut si blocat de la search engine-uri 😛

  • altcineva says:

    foarte sincere si profunde ganduri…cred ca o sa abuzez si peste ceva timp o sa te trec in lista mea de blogguri 🙂

    numai bine, multe zambete…

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading 046 – irational at Amintiri in haos.

meta

