047 – Lose more.. win less..

27 September , 2007 § 7 Comments

Scriu in paragrafe despre nimicuri, despre trecut, despre vise, despre frica, despre ochi, despre clipe, despre orice. Despre orice sa treaca timpul. Despre orice sa doara mai putin?
Nu! Scriu sa doara. Tare. Cat mai tare. Pana cand tot ce va ramane va fi un suflet plin de cictraci si bandaje. E tot ce va ramane.

E fascinant cum unii oameni pot sa ajunga de la a te iubi la nebunie la… nimic. Si atunci te opresti. Incerci sa respiri cat mai relexat si sa intelegi si sa cauti un raspuns la.. “de ce?”. E greu sa recunosti. E greu sa realizezi ca tot ce a mai ramas de la acea persoana pentru care ai fi facut si dat orice sa o vezi fericita, sunt doar amintirile.

Nu am avut niciodata o relatie serioasa. Sau am avut? Sa zicem ca nu am avut niciodata o relatie serioasa de care sa stie mai mult de 3 persoane, desigur in afara de mine si ea. O relatie de genul in care esti intrebat ce iti mai face prietena si nu.. cu cine mai esti acum?..
Sunt eu de vina pentru asta? Cu siguranta. Frica.. ghinion.. apatie.. decizii tarzii.. indecizii. Cu siguranta. Mandrie, orgoliu, aroganta. Cu siguranta…

Sa decizi sa ramai si sa nu fugi in primul moment cand lucrurile devin complicate. De ce imi plac mie atat de mult lucrurile complicate?..
Si totusi cine pierde? Cine iubeste mai mult sau cine iubeste mai putin?….

§ 7 Responses to 047 – Lose more.. win less..

  • eu says:

    nush daca in propozitie e vorba de orgoliu cat e de o frica inexplicabila,de o rusine,de o rusine de a spune celor din jur ceva care sa iti strice imaginea pe care ti’ai format’o pe-alocuri gresit si ti’ai bagat in cap niste chestii total neadevarate despre tine.u intai tre sa te regasesti pe tine… .spui ca nu te interseaza ca lasi totul in urma,dar nu e asa …u “rumegi”frecvent trecutul;nu asa cum “ne”lasi sa credem ca “rumegi”totul intr-un timp scurt ,ca bagi cutitul mai tare in rana ca sa dora si mai tare(doare si mai tare=a trece peste mai repede):)

  • memmories says:

    hmm.. nu cred ca mi-a pasat vreodata prea mult sau cat de putin de parerea altora incat sa imi stric o imagine care oricum e asa cum vor cei din jur sa fie pentru ca nu am degand sa o modelez eu pentru ei.. macar atat sa ii duca mintea.. sa aibe si “ei” parerea lor.

    eu stiu cine sunt.. nu prea am nevoie sa ma regasesc.. ca nu stiu ce naiba fac.. ehh asta e alta poveste..

    cand bagi cutitul in rana nu trece mai repede durearea.. ci doar te obisnuiesti cu ea..

  • mihutz says:

    te admir……

  • mihutz says:

    sa cresti mare….;;)

  • nikosita says:

    viata si dragostea au cai nebanuite..
    imi pare rau sa zic ca si eu sunt orgolioasa.. si imi pare bine sa-ti spun ca imi place blogul tau šŸ™‚

  • memmories says:

    multumesc ca ai trecut pe aici si ma bucur ca iti place šŸ™‚

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading 047 – Lose more.. win less.. at Amintiri in haos.

meta

