049 – A cold october morning

22 October , 2007 § Leave a comment

Vroiam sa scriu despre… despre ceva anume dar mi-am pierdut gandurile.

Un vant rece de toamna a trecut si m-a trezit din vis. Un fior rece si taios mi-a trecut prin sira spinarii si am tresarit.
M-am ridicat din pat si am inchis geamul. “Cine naiba mai doarme in octombrie cu geamul deschis??” A sunat ciudat intrebarea cand mi-am adus aminte ca nu mai e nimeni in camera si ma astepta doar un pat gol.
Am visat din nou. Urasc sa vizes. De multe ori primesc vesti proaste cand visez. Nu cred in porcariile astea de superstitii dar viata are un simt ironic foarte dezvoltat cateodata.

Acum imi scutur hainele de praf si ma ridic din nou. A fost o cazatura puternica si de data asta.. si nu mi-ar ramas decat sa zic “asta a fost” si sa merg mai departe. Cu noduri de regret in gat pentru clipe, pentru vise, pentru amintiri, pentru lucruri spuse, pentru cuvinte uitate… pentru decizii.. pentru ignoranta.

E un sentiment ciudat de parere de rau. Ciudat ca ar fi trebuit sa fie de ura, de regret poate chiar si de razbunare. Dar nu e asa.
Imi pare rau ca tot ce a fost.. nu a insemnat nimic. Tot ce a fost nu a meritat nici macar un adio spus arogant, nici macar un motiv pueril spus cu o voce rece la un telefon. Nici macar atat.

Un fior si un vant rece de toamna..

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading 049 – A cold october morning at Amintiri in haos.

meta

