052 – Looking at the finish line

21 December , 2007 § Leave a comment

Ohh da..! Inca un sfarsit de an si tot acelasi sentiment ciudat.
Nu stiu daca sa fiu fericit ca inca mai sunt in viata ori trist ca am acelasi gol in suflet.
Ce mult mi-as dori sa am pe cineva sa dau vina pentru tot ce s’a intamplat anul acesta dar rasfoind haotic printre amintiri nu am gasit decat un singur vinovat.. EU.
Decizii.. greseli.. minciuni.. regrete.. vise.. sperante.. indecizii.. superficialitate.. priviri goale si vorbe in vant.. inimi frante fara vina. Am vrut “ochi pentru ochi” si am orbit.

Speranta unei oaze in mijlocul desertului.. cred ca asta mi-a ramas.. acum la final. Hmm.. final.. “final”.. Ce ciudat suna. Fizic nu se intampla nimic deosebit.. dar psihologic.. acel sentiment de finalitate… Oare de ce e asa de important?
Nu cred ca finalitatea e ceea ce conteaza.. ci speranta unei noi sanse.. unui nou inceput. Dar… un sfarsit de an nu poate spala trecutul… sau poate?

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading 052 – Looking at the finish line at Amintiri in haos.

meta

