053 – Nonsense of 2007

2 January , 2008 § 8 Comments

“Nu ma voi schimba!!”.. obisnuiam sa imi tachinez o buna prietena. “Stiu ce vreau.. stiu cine sunt.. stiu ce fac!!”.. si apoi ii zambeam in fata fara nici cea mai mica problema sau grija din lume.
“Ai sa te schimbi!.. Ai sa vezi.. Ai sa te schimbi..”
Si a avut dreptate. Singura persoana care mi-a dat sfaturi bune.. singura persoana de care nu am ascultat. Am gresit atat de mult fata de ea incat chiar daca ma va ierta vreodata.. nu stiu daca voi putea eu sa mi-o iert.

2007. Inceput de an. O decizie. O intrebare. Un sarut si tot ce avea sa vina cu el a fost de ajuns sa zdruncine din temelii toata lumea mea. Tot ce luam pe bune. Lumea mea artificiala avea sa se schimbe in.. realitate.
Astfel de momente.. atat de.. simple si firave. Parca nici nu s-au intamplat. Dar dand la o parte cortina lor descoperi o lume cu totul noua. O amarata de decizie si x devine y.

Am facut o gramada de prostii anul asta. O gramada de decizii.. bune dar si prea multe gresite. Dar poate ca fara acestea nu stiam ce stiu acum.. nu as fi fost asa cum sunt acum.. poate.. nu ar fi durut asa de tare..
Imi pare rau pentru unele lucruri.. poate as fi putut face mai mult.. poate as fi putut sa ma implic mai putin.. poate ar fi trebuit sa imi dau seama mai devreme ca gustul razbunarii, pentru propriile greseli, nu e dulce deloc ba chiar ramane un gust mult prea amar.

Si totusi anul asta am invatat sa am incredere deplina, sa iubesc cu toata inima, sa regret din tot sufletul, sa nu-mi pese de nimic, sa fiu gelos[desi inca nu stiu cum se aplica.. si probabil nu voi sti niciodata], sa termin ce am inceput, sa mint cu inima rece, sa urasc fara motiv.. dar cel mai important.. sa controlez tot ce am invatat.

Intotdeauna am urat cuvantul asta fiindca ma face sa ma simt obligat chiar sa fac ceea ce am zis.. asa ca: Imi promit ca anul asta sa aplic mult mai bine partea cu “nu-mi pasa de nimic.. si nu-mi pasa ce crezi..” si astfel sa nu-mi pese ca adevarul o sa doara..

Asa ca..sperand ca o sa fie mult mai greu si mai interesant… hai sa vedem de ce e in stare 2008!!!

§ 8 Responses to 053 – Nonsense of 2007

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading 053 – Nonsense of 2007 at Amintiri in haos.

meta

