060 – Not like this.. not like this..

4 May , 2008 § 9 Comments

Pentru cine scrii? De ce scrii? Ce vrei sa demonstrezi? Esti tu oare eroul propriilor cuvinte?
Iti versi amarul in cuvinte seci si reci amestecate cu miere si aroganta? Pentru ce? Vrei sa fii inteles sau doar mai misterios? Ti-ai adus aminte iar cand iti spunea “te iubesc” si iti soptea in ureche “de ce nu imi povestesti nimic de tine?” si te simteai mandru ca iti tii sufletul inchis. Ti-ai adus aminte iar ca iti era frica de inevitabil si totusi ai mers pe decizia gresita doar de dragul unui chip frumos?
Cat de prost ai putut fi sa ai incredere intr-un suflet care insela pentru a fi cu tine? Chiar credeai ca nu o sa doara cand se va termina? Daca prima data nu te-ai invatat minte, a doua oara de ce ai facut aceiasi greseala? Dar a treia oara? Cand ai sa te inveti minte? Cand?
Cand ai sa realizezi ca nu te vor accepta asa cum esti niciodata si ca va trebui sa minti si sa fii altcineva pentru a te integra in lumea lor naiva si superficiala?

Cand eram mic eram intrebat de multe ori ce vreau sa fiu cand am sa cresc mare. Acum regret ca nu aveam atunci tupeul care il am acum si sa le raspund in loc de un “nu stiu” soptit cu un arogant “cu siguranta nu ca tine..”.

Isi juca cheile de la masina printre degete si imi povestea despre impresiile care le au fraierii cu care se intalneste zilnic in cluburi si baruri.
(Imi parea rau ca i-am zis ca am sa vin sa ii vad noul prieten. De parca astepta aprobarea mea. Oricum o sa il insele si pe asta la fel cum a facut si cu fostii. Nimic nou sub soare. Doar un alt amarat de copil cu parinti cu bani. Genul ala de om atat de plin de sine incat iti vine greata.)
Incepuse sa ma atace si sa imi spuna mie ce trebuie sa faci in viata.
Era comic in felu lui naiv dar:
“Auzi.. eu daca vreau sa ies in oras nu trebuie sa ii cer bani lu mamica..”

§ 9 Responses to 060 – Not like this.. not like this..

  • Inraieste-te altfel nu vei avea decat de suferit…

  • memmories says:

    de asta imi e cel mai frica.. sa devin un om rau 🙂

  • Annie says:

    Nu e nevoie sa devii rau… E nevoie sa uiti sau sa te impaci cu tine, sa fii multumit de cum esti (sau sa ai grija sa evoluezi spre cine vrei sa fii) si sa meriti ceea ce iti doresti. Cel mai important insa este sa ai grija ce-ti doresti. Am simtit-o pe propria-mi piele, si nu o singura data…

  • memmories says:

    cu totii primim ceea ce meritam.. mai devreme sau mai tarziu.. e doar o chestiune de timp..

  • angel says:

    eu cred cu tarie in vorba: fii om doar cu cine merita. pe restul – da cu ignore.
    spui ca “trebuie sa minti pentru a te integra in lumea lor naiva si superficiala”. te intreb insa: chiar iti doresti sa faci parte dintr-o astfel de lume? e usor sa te prefaci a fi altcineva dar dupa un timp vei obosi si vei dori sa renunti la joc dar atunci cine iti garanteaza ca vei mai putea da jos masca? mare grija ce ti doresti si si mai mare grija cu cine te aduni.

  • anaAyana says:

    Nu e nevoie să scriem pentru cineva atâta timp cât există dorinţa de a scrie. Gândurile pot prinde forma cuvintelor indiferent că sunt scrise sau nu.

  • alinaki says:

    trist… poate nu e vorba intotdeauna de “un alt amarat de copil cu parinti cu bani”, efectul insa e acelasi… rece si crud. oricat de frumoasa ar fi povestea, oricat de mult ar crede in ea una sau alta dintre cei implicati, nu poti “sa ai incredere intr-un suflet care inseala pentru a fi cu tine”.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading 060 – Not like this.. not like this.. at Amintiri in haos.

meta

